.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تبلیغی که گریه یک کودک معلول را درآورد


یک موسسه خیریه در تهران با چاپ تصویر یک کودک معلول به عنوان تبلیغات خود در یکی از خیابانهای پایتخت ، باعث افسردگی شدید این کودک شده است . ماجرا از آنجا آغاز شده که این کودک معلول در راه بازگشت از مدرسه به صورت اتفاقی عکس خودش را – که در بالای آن نوشته شده است : شکرانه بازوی توانا ، بگرفتن دست ناتوان است - بر سردراین موسسه خیریه دیده و دچار افسردگی شدید شده است .

هرچه خواستم با خودش حرف بزنم ، گفتند الان حوصله ندارد ، از وقتی از مدرسه آمده رفته یک جا قنبرک زده و کز کرده و با هیچ کس حرف نمی زند . به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتدال اینها را مسئول موسسه بهشت امام رضا می گفت که سه سالی است از بهرام در این مرکز نگهداری می کند .

به گفته وی بهرام از وقتی به دنیا آمده به دلیل بی مهری های پدر و مادرش به شیرخوارگاه آمنه سپرده شده بود و حالا هم چند سالی است در این مرکز زندگی می شود . بهرام علاوه بر محرومیت از نعمت پدر و مادر ، از ناحیه دستان نیز دارای معلولیت است .

http://www.etedaal.ir/pooyasoftpublisher/storage/Images/20110424230442gb-1.jpg


اصلانی مدیر موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع) در گفتگو با خبرنگار اعتدال اظهار داشت : برای حفظ شان بهرام از بدنه جامعه کنار گذاشته نشده و مانند امثال هم سن و سالهایش زندگی کرده است تا معلولیتش دلیل سرخوردگی اش نشود . علاوه بر این موقعیتی برای این کودک در نظر گرفته شده است تا وی همچون دیگر کودکان به مدرسه برود و ادامه تحصیل دهد .

 
وی تصریح کرد : تقریباً نزدیک به 2 ماه و نیم پیش یک موسسه خیریه حوالی میدان سپاه عکس و تصویر بهرام را از منبعی نا مشخص استخراج و با طراحی گرافیکی با توجه به معلولیت جسمی بهرام را محتاج ذلیل نشان داده است.

این در حالی است که تا به حال با پیگیری های مسئولین موسسه بهشت امام رضا جمع آوری تصاویر اقداماتی صورت گرفته که متاسفانه تا به حال جدی نگرفته شده است.
 
به گفته اصلانی، آنچه زندگی این روزهای این کودک را تلخ کرده است از آنجا آغاز شده که بهرام به صورت اتفاقی عکس خودش را – که در بالای آن نوشته شده است : شکرانه بازوی توانا ، بگرفتن دست ناتوان است - بر سردراین موسسه خیریه دیده و چون هیچ یک از همکلاسی های وی نمی دانسته اند وی بی سرپرست بوده و در موسسات خیریه بزرگ شده است ، بهرام دچار افسردگی شدید شده تا این لحظه تمام مشاوره ها و گفتاردرمانی ها و اعتماد به نفس بخشی ای که برای احیای روحیه اش انجام شده نتیجه ای در پی نداشته است و بیشتر درمانهایی که پیش از این نیز برای بالا بردن روحیه بهرام انجام پذیرفته نیز تاثیر خود را از دست داده است .
 
مدیر موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع) تصریح کرد : برای احقاق حقوق بهرام ، از موسسه مذکور تا کنون شکایت حقوقی از طریق دادسرا انجام شده است و از طریق پلیس امنیت نیز شکایت شده است و اداره کل حقوقی سازمان بهزیستی نیز پیگیر این موضوع هستند، اما با گذشت 2 ماه و نیم از پیگیریها همچنان موسسه فوق تبلیغات را از سطح شهر جمع آوری نکرده است ./1290
 

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.399 seconds.